Staramy się, aby Twoja paczka została dostarczona jeszcze w tym roku, ale pamiętaj, że może też dotrzeć dopiero na początku 2025 roku.

Potrzebna pomoc? Skontaktuj się z nami

Zebraliśmy poniżej wszystkie niezbędne i najbardziej przydatne informacje, tak by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Jednakże jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą. Prosimy skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób: telefonicznie, poprzez chat lub drogą mailową na poniższe dane adresowe.

Dostawa

Nasza dostawa jest bezpłatna!

Dostarczamy nasze produkty firmą kurierską na adres wskazany w zamówieniu. Uwaga, nie wysyłamy naszych produktów zagranicę.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Na podany w zamówieniu numer telefonu otrzymasz wiadomości tekstowe w tym:

Powiadomienie na dzień przed dostawą

Powiadomienie w dniu dostawy z 1-godzinnym przedziałem czasowym

Interaktywną opcję wyboru alternatywnej daty dostawy

Interaktywną opcję wyboru punktu odbioru

 

  1. Firma kurierska powiadomi Państwa o dostawie smsem na podany w zamówieniu numer komórkowy oraz prześle potwierdzenie z aktywnym linkiem do śledzenia przesyłki również drogą mailową.
  2. Prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym są Państwo dostępni dla kuriera w godzinach 10.00 - 16.00.
  3. Firma kurierska podejmuje 2 próby dostarczenia towaru. W przypadku jego nieodebrania podczas tych prób nastąpi zwrot towaru do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru na życzenie Kupującego może być odpłatne.
  4. Jeżeli istnieje ryzyko nieobecności pod adresem domowym prosimy o rozważenie skierowania dostawy na adres pracy.
  5. Wszelkie zmiany adresu w trakcie realizacji zamówienia są możliwe. Jeżeli zmiana adresu następuje zaraz po złożeniu zamówienia wtedy prosimy o przesłanie informacji z dyspozycją nowego adresu drogą mailową - kontakt@velux.pl. Natomiast jeśli towar jest już w dostawie, wtedy wszelkie zmiany adresu są możliwe pod aktywnym linkiem otrzymanym w potwierdzeniu dostawy przewodnika.
  6. VELUX Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Kupującego, które mogą uniemożliwić dostarczenie towaru.
 Sprawdź najnowszy status dostawy swojego zamówienia: Śledź zamówienie

Kontakt

Telefon: +48 221 034 039
Email: kontakt@velux.pl

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta

Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.

 

Najczęściej odwiedzane sekcje

Rolety dekoracyjne

  • Poznaj szeroką gamę rolet VELUX
  • Zaciemnienie, prywatność, izolacja i ograniczanie dopływu światła
  • Tysiące kolorów i wzorów

 

Więcej informacji

Rolety i markizy zewnętrzne

  • Ciesz się komfortową temperaturą w upalne dni
  • Ochrona przed nagrzewaniem
  • Dodatkowe bezpieczeństwo okien dachowych

 

Więcej informacji

Inteligentne sterowanie domem

  • Zadbaj o komfort w zautomatyzowanym domu
  • Zdalne sterowanie roletami i markizami
  • Zoptymalizuj klimat w pomieszczeniach

 

Więcej informacji