Szybki montaż dzięki systemowi Pick&Click

Rolety bezpieczne dla użytkowników - certyfikat Oekotex

Bezpłatna i szybka dostawa

3 lata gwarancji

Bezpłatne próbki rolet

Potrzebna pomoc? Skontaktuj się z nami

Zebraliśmy poniżej wszystkie niezbędne i najbardziej przydatne informacje, tak by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Jednakże jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą. Prosimy skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób: telefonicznie, poprzez chat lub drogą mailową na poniższe dane adresowe.

Dostawa

Nasza dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Polski i jest bezpłatna!

Dostarczamy nasze produkty firmą kurierską na adres wskazany w zamówieniu. Uwaga, nie wysyłamy naszych produktów zagranicę.

  1. Dostawa rolet, markiz, żaluzji, moskitier i rolet zewnętrznych jest bezpłatna.
  2. Dostawa akcesoriów do obsługi oraz zestawów do konserwacji okien jest bezpłatna.
  3. Firma kurierska powiadomi Państwa o dostawie smsem na podany w zamówieniu numer komórkowy oraz prześle potwierdzenie z aktywnym linkiem do śledzenia przesyłki również drogą mailową.
  4. Prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym są Państwo dostępni dla kuriera w godzinach 10.00 - 16.00.
  5. Firma kurierska podejmuje 2 próby dostarczenia towaru. W przypadku jego nieodebrania podczas tych prób nastąpi zwrot towaru do magazynu Sprzedającego. Ponowne dostarczenie towaru na życzenie Kupującego może być odpłatne.
  6. Jeżeli istnieje ryzyko nieobecności pod adresem domowym prosimy o rozważenie skierowania dostawy na adres pracy.
  7. Wszelkie zmiany adresu w trakcie realizacji zamówienia są możliwe. Jeżeli zmiana adresu następuje zaraz po złożeniu zamówienia wtedy prosimy o przesłanie informacji z dyspozycją nowego adresu drogą mailową - kontakt@velux.pl. Natomiast jeśli towar jest już w dostawie, wtedy wszelkie zmiany adresu są możliwe pod aktywnym linkiem otrzymanym w potwierdzeniu dostawy przewodnika.
  8. VELUX Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Kupującego, które mogą uniemożliwić dostarczenie towaru.

 

Kontakt

Telefon: +48 22 33 77 000
Email: kontakt@velux.pl

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta

Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.