Warunki gwarancji
Rolety VELUX są objęte trzyletnią gwarancją. Szczegółowe informacje w dokumencie gwarancji.
Rolety zewnętrzne VELUX są objęte pięcioletnia gwarancją. Szczegółowe informacje w dokumencie gwarancji.
Pełny tekst gwarancji VELUX dostępny jest tutaj.
Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.
W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne. Formularz zgłoszenia reklamacyjnego znajduje sie na stronie www.velux.pl w zakładce Serwis - http://www.velux.pl/dla-klienta/serwis/serwis-i-konserwacja/zgloszenie-serwisowe.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe, a następnie najszybciej jak to będzie możliwe skontaktujemy się telefonicznie w celu umówienia wizyty. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
Kontakt
Telefon: +48 221 034 039
Email: kontakt@velux.pl
Fax: +48 22 33 77 075
Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.