Szybki montaż dzięki systemowi Pick&Click

Rolety bezpieczne dla użytkowników - certyfikat Oekotex

Bezpłatna i szybka dostawa

3 lata gwarancji

Bezpłatne próbki rolet

Potrzebna pomoc? Skontaktuj się z nami

Zebraliśmy poniżej wszystkie niezbędne i najbardziej przydatne informacje, tak by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Jednakże jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą. Prosimy skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób: telefonicznie, poprzez chat lub drogą mailową na poniższe dane adresowe.

Warunki gwarancji

VELUX Polska Sp. z o.o. udziela 3 letniej gwarancji na:
- akcesoria przeciwsłoneczne i dekoracyjne
- silniki i elementy sterowania elektrycznego

Pełny tekst gwarancji VELUX dostępny jest w siedzibie firmy oraz na stronie www.velux.pl  w zakładce Serwis/Gwarancje.

Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.

W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne. Formularz zgłoszenia reklamacyjnego znajduje sie na stronie www.velux.pl w zakładce Serwis - http://www.velux.pl/dla-klienta/serwis/serwis-i-konserwacja/zgloszenie-serwisowe.

Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe, a następnie najszybciej jak to będzie możliwe skontaktujemy się telefonicznie w celu umówienia wizyty. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

Kontakt

Telefon: +48 22 33 77 000
Email: kontakt@velux.pl
Fax: +48 22 33 77 075

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.