Warunki gwarancji
VELUX Polska Sp. z o.o. udziela 3 letniej gwarancji na:
- akcesoria przeciwsłoneczne i dekoracyjne
- silniki i elementy sterowania elektrycznego
Pełny tekst gwarancji VELUX dostępny jest tutaj.
Gwarancja udzielana jest dla produktów zamontowanych na terytorium Polski.
W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne. Formularz zgłoszenia reklamacyjnego znajduje sie na stronie www.velux.pl w zakładce Serwis - http://www.velux.pl/dla-klienta/serwis/serwis-i-konserwacja/zgloszenie-serwisowe.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe, a następnie najszybciej jak to będzie możliwe skontaktujemy się telefonicznie w celu umówienia wizyty. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
Kontakt
Telefon: +48 22 33 77 000
Email: kontakt@velux.pl
Fax: +48 22 33 77 075
Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.