Szybki montaż dzięki systemowi Pick&Click

Rolety bezpieczne dla użytkowników - certyfikat Oekotex

Bezpłatna i szybka dostawa

3 lata gwarancji

Bezpłatne próbki rolet

Potrzebna pomoc? Skontaktuj się z nami

Zebraliśmy poniżej wszystkie niezbędne i najbardziej przydatne informacje, tak by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu. Jednakże jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą. Prosimy skontaktuj się z nami w dogodny dla siebie sposób: telefonicznie, poprzez chat lub drogą mailową na poniższe dane adresowe.

Płatność

Oferujemy następujące formy płatności za produkty zakupione w naszym sklepie internetowym:
- karta kredytowa

- przelew internetowy


- za pobraniem.

Karta kredytowa

W przypadku płatności kartą, zostaną Państwo przekierowani na bezpieczną witrynę i poproszeni o podanie swoich danych osobowych oraz danych swojej karty kredytowej. Informacje o karcie kredytowej nie są przekazywane firmie VELUX.

Przelew internetowy

W przypadku płatności przelewem internetowym zostaną przekierowani Państwo do serwisu Pay U.

Pobranie

W przypadku płatności za pobraniem, należną kwotę prosimy wpłacić kurierowi, który dostarczy Państwu zamówiony towar.

Bezpieczeństwo

Zadbaliśmy o maksymalne bezpieczeństwo płatności kartą kredytową w naszym sklepie. Płaność odbywa się poprzez bezpieczną witrynę a dane Państwa karty kredytowej nie są udostępniane firmie VELUX.

Kontakt

Telefon: +48 22 33 77 000
Email: kontakt@velux.pl
Fax: +48 22 33 77 075

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta
Pracujemy od Poniedziałku do Piątku, w godzinach: 8:00-16:30
Nieczynne w Soboty, Niedziele i Święta.